joi, 27 decembrie 2012

Bradul in poeziile copiilor

Bradul

de Asofronie Lidia

Ce coroana minunata
Are bradul nostru, iata;
Ce semet se-nalta-n zare,
De nimic frica nu are.

L-am sadit cu mana mea,
De Craciun nu-l voi taia.
Cu globuri il voi incarca,
Si toti ne vom bucura.

Bradul
de Reziuc Petru

Brad frumos, copac minunat
In gradina mea plantat,
Tu tot timpul verde esti
Si fericire raspandesti.

Bradutul meu, copacul meu,
Sa nu uiti ca te-am plantat eu.
Cu drag te voi ingriji
Si mereu te voi iubi.

Bradul
de Havristiuc Camelia

Am un brad la mine in curte
Ce-mi ajunge pana la frunte.
Eu de mica l-am plantat
L-am ingrijit si l-am udat.

El are frunzele mici,
Parca-s ace de arici.
Si se vad prin ramurele
Cuiburi mici de pasarele.

Bradul are pe tulpina
Bulinute de rasina.
Bradul este vesnic verde
Fiindca frunza nu si-o pierde.


2 comentarii:

  1. I am truly delighted to glance at this blog posts which includes tons of helpful information, thanks for providing such data.

    RăspundețiȘtergere
  2. This is a topic which is near to my heart.

    RăspundețiȘtergere